gua dah malas





Gua da x maen SMS. 


Hal ini disebabkan gua da malas crite bnde same ulang2. Korang x bosan ke tnye bnde same. "awk tgh buat ape".asyik2 tnye tu je. tnye la "da berak ke belom". cube r try!


Kredit juga dapat dijimatkan. ni lah salah satu faktor penting. gua malas nk keluar duit beli topap. Kalau nk sembang silalah on YM / FB anda. Kn free tu. SMS will not entertain. Kalau important sgt. taip msg andatitiktaip msg anda lagi dan hantarkan ke 017956****


Gua nk fokus kt study memandangkan result menurun! Masa bace muka buku juga dikurangkan dan akn lebih membaca al-quran. insyaallah. Better than reading sms wut! 


Utk pengetahuan korang. Gua bukan la nk sombong. Tnye geng2 gua, mane ade sombong. Lw 1st impression tgk gua myb r nmpk cm sombong. Ntah. 


gua hanya akn send SMS bila perlu. saje2 nk hntr tidak sama sekali. setiap SMS diterima akan ditapis dan dikaji sama ada perlu atau tidak utk mereply. da lame gua praktis buat cmni. berkesan! lw gua ade awek baru 
bukak cerita lain.    


harap maklum

1 comment:

mungkin anda terasa nak baca

Related Posts with Thumbnails