aku bukan lembut. aku cuma berlembut.







Apa yg ada kt muka gua ni sehinggakan Lecturer Prof. Madya ******* menggelarkan gua sbg 'lembut' ??


Ceritenye bermula apabila terdetik di hati beliau ingin menghafal nama setiap student ! oo damn man. Ni yg gua malas ni. Bila Lect da igt name student especially gua, mesti name gua naek punye bak menang lucky draw. Kalau dapat adiah xpe la jgk, ni gua dapat soklan buat kt depan. cehhh


Satu2 beliau menyebut nama student kt attendance sheet. Da la tu, siap bg makna dalam bahasa arab pulak (agak respect beliau di situ). Akhirnye tibalah giliran nama gua.




prof: muhammad faisal ?
cai: (sambil mengangkat tangan kiri tinggi2).


prof: are you ******* ?
cai: errkk. (apa yg beliau cakapkan ni? gua xdapat tangkap pe beliau ckp sbb gua tgh fokus menekan butang kalkulator bertubi2).


prof: kamu ni lembut ke? kamu ni sepatutnya keras sikit sbb kamu ni 'decision maker'.
cai: (gua tau mksud nama gua,kecik2 lagi gua da carik dlm buku nama2 bayi. Tapi belum sempat gua mendefendkan diri gua yg gua bukan sorg yg lembut. Tiba-tiba!).
budak kelas: Gelak susah nk henti. HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA ~




Gua terkesima beb ! Gua da kena !
Mungkin selama ni cara gua acting dlm class sbg seorang yg xmencapab telah menyebabkan beliau secara drastiknya mengisytiharkan gua lembut. Kawan gua yg xhabis2 gelak tu pulak menyatakan yg gua ni xmempunyai misai & janggut. Nmpk cm pmpn. damn man. Da yg nk kuar tu sikit je, xkn gua nk pkse2. Auwwww~


Sehingga aku terkena lagi, jumpa lagi akan datang !


p/s: ingin aku tegaskan di sini yg aku cuma berlembut. okayyyyy
  

1 comment:

mungkin anda terasa nak baca

Related Posts with Thumbnails