patriotik kah gua ??







Gua memang patriotik !
Gua sayang negara gua, Malaysia !


Semangat patriotik gua memang korang xpenah lihat sebab gua hanya tunjuk bile berperang. Ha Ha Ha~. Tp semangat patriotik gua akan tersembul keluar bila astro menayangkan atlet2 Malaysia berjuang utk Tanah Air. 


Buktinya ! 
Mana boley cakap je tanpa bukti kannnn??


Bila Lee Chong Wei maen badminton, gua pn nk maen badminton.
Bile harimau muda menang bola, gua pn nk maen. Pakai jersey Malaysia lagi tuhh. Lw hujan, PES pn boley.
Skng ni musim lumba beskal plak. Gua pn......ahhhh korang pn tau gua nk tulis apa!
Bila Nicol Ann David maen squasy. Gua..........................................mampu tengok je. 


Xkesa la dyorg menang ke kalah. Gua tetap Kipas Susah Mati Malaysia. Gua tetap support korang wahai atlet2 sume. Buktikan pulak semangat patriotik korang kt aku.

Peace V(-.-)







No comments:

Post a Comment

mungkin anda terasa nak baca

Related Posts with Thumbnails